Saturday 15 August 2015

Une Devinaille

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

A * * *
UNE DEVINAILLE.
Quand, dans des temps, oprès de tai assis,
Je m' mith' dans tes biaux yeux, et contemplant
Les nobles traits de tan visage charmant,
J'écout' ta vouaix si douoch', tan genti' d'vis;
Il y a trais mots, - trais petits mots de ren,
Que j'dithais ben;
Viyons, - les femm's, j'ai oui, sont si malines, -
Si tu les d'vines. -

Trais mots touos simplles, et facil's à comprendre
Cherche pourtant, - mais tu airas biau faithe, -
Tu n'trouv'thas pas dans tout le Dictionnaithe,
Trais mots pus doux sait à dithe ou entendre!
Et qui, dits et redits, ofut-ch' mill'fais,
N'ennyient jamais!
S'ils pliais'nt du premi' coup, - le grand ennyi,
Ch'est de n'les ouï!

Trais bénis mots qui sent'nt le paradis,
Qui s'dis'nt tout bas, et souvent même à g'noux,
Et v'nant du coeu' rest'nt vrais pour tréjous.
Les devines-tu? Tu l'dev'rais, m'est avis,
Mais pour t'aidji', regarde si tu peux
Les vais dans m's yeux!
Ah! si j'tais seux que tu m'les repet'rais,
Je les dithais! -

No comments: