Tuesday 4 August 2015

Les Aviers (2)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette et fîn)
Car ch'est tréjous pleurer ou rire,
Piailli' ou bouder sans raison,
Dèpich', trébuque, ou ben dèchire!
Ou galopp' par tout' la maison!
S'i' sont tranquill's, ch'est pière ocquo!
Cess'nt' i' un minut' de bouogi,
Alors ou pouvez ben gagi
Qu'i' pass'nt leux temps à faire quiqu' dro!

Quand i'n' peuv'nt mue i' s'rouoll'nt dans l'aire!
Il' us'raient jusqu'au fé des reues!
Je défie qui qu'ché sait de faire
Un' goutt' de bouon sang avec ieux!
Car j'ai r'marqui que ch'est assez
Qu'il y'ait de quiqu' bord du dangi,
Pour, comme exprès pour vos vengi.
Qu'il' aill'nt ben vite y pôqui l'nez!

Pour en parer, ch' est d'la minsère! -
- Et j'avons, nous, tout à souffri!
Car ch'est comm' rein d'en êtr' le père! -
Ah! si j'avais à r'commenchi!
Mais ch't'èfant-chin est un satan! -
- Ah! v'là qu'i c'mmenche à s'apaisi! -
- La! là! sais bouon, man p'tit chéri!
- Allons, fais ma à ta maman!

No comments: