Thursday 20 August 2015

Lé R'tou du Terre-Neuvi oprès san prumi viage (2)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette)

II.
L'ARRIVÉE.
Et iou chutt' fille peut-alle ête horte?
- Dé où-est qu'tu vains, ma pouôre Nenn'cy?
Pour qu'est qu'tu traigniole dé la sorte,
Quand tu sais bain qu'i faut t'pressi?
Chla m'fait d'la peinne, oh tu n'sais pas!
De t'vais perdr' ainchin tout tan temps
Qué les jeunn' gens d'a ch't'eu, hélas!
Dé cheux d'aut' fais sont différens!

Quand j'tais jann' fill' j'n'étais pas telle......
Mais...... qu'est qu'j'ouai? n'est-ch'pas une vouaix?
I m'sembl' qu'y a quiqs'un dans l'belle;
P'têtr' bain qu'ch'est li! va vais, va vais......
I n'y a personn' mon doue, mon doue!
Et ou est don qu'il a pu rester?
Ches qu'mins aitout qui sont piens d'boue!
Et nou n'vait pon la main d'vant sai!

Ecoutt'...... i m'ssmbl' entendr' du brit.
Né r'mue pon don...... né ouais-tu pas?
Ha! chutt' fais là, bain seu, ch'est li,
J' connais sa vouaix - j' connais san pas -
Couors vîte ouvri la portt' - chu coup
Ha ch'est bain li! - ch'est bain sa fache!
Et bain, man John...... té v'la dé r'tou!
Vain, chier èsfant, qué jé t'embrache!......

Nenn'cy apportt' ichin unn' quaire,
Là, man p'tit John, là, assied-tai.
Régarde don ta pouôr' vieill' mére!
Apprèch' du feu, n'as tu pon fraid?
Jé crains qu'tu n'aie les pis mouillis,
I' n'faut pas qué tu rest' comm' chlà:
Nenn'cy sautt' vîtt' à haut, j'ten prie,
L'y cherchi mes souyers d'lis drap.

Chu garçon, comm' il a grandi!
Dé vrai jé n'l'airais pon r'connu:
Mais, m' est avis qu' t'as amaigri,
Ch' est d'avé travailli trop dû;
Car à chutt' pêque, à ch' qu'nou m'a dit,
Ch'est gniêt et jeu, à tigue dé corps,
A peinn' si nous y peut dormi;
Ch'est miracl' qué tu n'y sais mort.
(à siéthe)

No comments: