Sunday 23 August 2015

Le Vier Garçon (2)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette)
Ch'est vrai qu'i n' sont pas tout's comme' ch'la ;
J'en connais iune! - Ah! pour chett'-là!
Qu'oulle es donc bell'! - ch'est comme un' fleur! -
Et pis oulle est d'si bouonn' humeur,
Ou n' dit jamais un mot d'travers!
Ov ch'la oulle a d'si nobles yiers!
Quiqu'fais quand ou vos r'garde ov-eu,
De vrai ch'la vos èscauff' le coeu.

Il y a d's instants, i' n' s'en faut pon
Fort que j'ne cess' d'êt' vier garçon!

Par sus tout oulle a une vouaix
Pus douoch' que mié! que j' l'ècout'rais
Pâler, ofut-ch' deux heures de temps!
Un' bouoch' si fraîche, et pis qui dents!
Et qu' oulle est jolie quand ou rit!
Si chutt' fill'-là sait picagni,
Oulle est capabl' de mauvaitié.
Ch'est une hypocrit', ma fé!

Pour ma part, mai, je n'le crai pon!
Tout d' même ch' est mus d'êt' vier garçon!

Si n'fallait qu' prendre un' femme au mains!
Mais ch'est l's aviers! V'là chen que j'crains!
J'vais siez not' frère de temps en temps.
Ch'est là que j'vai chen qu'ch'est qu'd'èfants!
Il en a une raccachie!
Quand i' sont touos ensemble, i crient
Et font leux sabbat que de vrai,
Nou n'en a que d'en raffoler!

Quand j'vai ditai, je m'dis bon! bon!
Ah! que j'sis ben d'êt' vier garçon!

Ocquo s'i' restaient tréjous p'tits!
Nou-z aime assez à ouir leur d'vis,
Et ch'est fort amusant que d'vais
Les drols de tricks qu'i' font parfais,
Mais dès qu' un co' ils ont grandi,
Nou' n' peut pus, dam! s'en arrangi ;
Ils us'eraient jusqu'au fé des reues,
Et faut êt' tréjous souotre ieux.

I vaut ben mus n'en avé pon!
Et vivre en paix comme vier garçon!
(à siéthe)

No comments: