Thursday 27 August 2015

La Picagneresse (3)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette)
Bon, v'la un creux à man d'vanté!
Mais après tout, est-che ètonnant?
Les choses daivent fini par s'user!
Jé l'porte v'la déjà si longtemps!
Ah! si ch'était bain d'autres qué mé,
l n'penseraient pas à l'rhabilli,
I fraient leux hommes en acater,
Et I fraient bain! Chest tout cotti!

Picagn', picagne, picagn', ma femme!
Picagn', picagn', picagn', tréjous.
De toutes les femmes qui nous picagnent
Jé dis, lé ciel délivre nous!...

Au reste ché qu'jai est tout d'une pièce;
J'n'ai veu dé rob' v'là bain trais ans
Si n'y en a quatre, il en apprèche,
Et man bonnette a d'viers ribans.
Quand j'vè comme est qu'les autr' sont grais.
J'ai presqué honte d'être à l'église,
Sinon qu'lé monde en déviserait,
J'crai bain que j'resterais assise.

Picagn', picagne, picagn', ma femme!
Picagn', picagn', picagn', tréjous.
De toutes les femmes qui nous picagnent
Jé dis, lé ciel délivre nous!...

Quand j'vai quiqu'fais autour de mé
Chès femm' atout leux biaux habits.
J'pense en mé-même est-che bain vrai
Que j'sis arrangie comm' je l'sis!....
V'la seul'ment Jan'ton nott vaisine,
L' aut' Dimanch' oull' 'tait estallè,
Qu'oull' avait riélment la mine
D'unn' Damm'...qué nou s'y srait trompé!

Picagn', picagne, picagn', ma femme!
Picagn', picagn', picagn', tréjous.
De toutes les femmes qui nous picagnent
Jé dis, lé ciel délivre nous!...

(à siéthe)

No comments: