Sunday 30 August 2015

Laelius au Rimeux du Câté (2)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette)

Mais à ch't'eu que les chos's vont mus,
Que Dieu merci je n' souffre pus,
Qu' à forche d' bère et de mangi,
Je m'sis ravigoté un p'tit,
J' n'ai pus d'excus' pour différer
De vos répondre, et vos r'mercier,
De la manière si fliatteuse
Et à la fais si généreuse,
Dont votre adresse fait allusion
A quiqu's chansons de ma faichon
Qui ont, signées d'un nom latin,
Paru dans les gazett's d'ichin.
J' l'ai dejà dit, je dai chenna
A vot' bonté, je l'sais; ch'est chla
Ben pus qu'la bonté de mes vers,
(Rimés trop souvent tout d'travers),
Qui fait qu' 'ous en pâlez si ben;
Mais ov tout chla i' n'en est ren,
J'admettrai franch'ment sans biaisi,
Que votre èpitr' m'a fait pliaisi.
N'y a pon d'rimeux qui n'aim' l'enchens,
Et tout pèr' chérit ses èfants,
Or entre l's autr's rimeux et mai
I' n'y a pon l'èpaisseur d'un daigt,
Et faut dir' pour n'en menti pas,
Je r'ssemble assez ès autr's papas. -
Quand donc j' apprins qu'mes chansonnettes,
Que j' craignais n'êtr' que des sornettes,
Etaient pourtant assez d'vot' goût,
J'en fus fort content je l'avoue.
Chla les r'hauchi dans m'n opinion,
Je m'dis, i' faut qu'il y ait du bon
Parmi l'mauvais, car comment craire
Qu'ils airaient, autrement, peu pliaire
A un' personn' de qui l' esprit
Est cultivé, et ben nouorri
De tout ch'que chaque fameux auteur,
Connu pour sa joyeuse humeur,
A laissi pour èguayer l' monde:
Et douée lié-mêm' d'un' vein' féconde. -
Un' tell' personn' ne s'mèprend pon,
Dans mes chansons il y a du bon!

(à siéthe)

No comments: