Sunday 9 August 2015

Couplets

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

Couplets
Qu' est-ch' que l'bounheur? De vrai, je n' en sais mie,
D'en par ichin, allant piann' piann' man qu'min,
Tout douochement, sans grand' jouaie ni chagrin,
J'ai traverse la maintié de ma vie,
Et si l'bounheur sus ma route a passé
Je n'l'ai pon veu, ou i'm'a écappé.

Tout l'monde en d'vis'nt, mais i'n'sont pas d'accord;
Pour un fliocquet, Bounheur veurt dith' Richesse.
Et pour y-aveindre i' se torment'nt sans cesse;
I'm'semblle à mai que ches gens-là ont tort;
Mais pour êt'e seux, et de peux de m'tromper,
Je s'rais ben aise d'aver chance d'êprouver.

D'autres poussés d'un pus noblle ambition,
Cherchant l'bounheur mont'nt ès grand's dignités,
Au haut d'l'ètchell' quand i sont arrivés,
I' trouv'nt, d'amors, que l'bounheur n'y est pon!
V'la chain qui s'dit, mais je n's'rais pas marri,
D'y-aller mai-mêm' pour pouver en jugi.

Nou m'a conté que Bounheur ch'est Amour!
J'ai oui aitout que nou peut y-êt'e pinchi;
Chla s'pouorrait ben, et j'n'en s'rais pas ravi!
Mais ov le contre, i' dait y aver du pour,
Et si fillette ov coeur fidèle et tendre,
Voulait m'montrer, je s'rais tenté d'apprendre!

No comments: