Wednesday 12 August 2015

L'Amouoreux (1)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

L'Amouoreux
Comme' les cahuch's, parfais qu'nou vait
Voler autou', pis s'appréchi
Si près de la chandelle au sé,
Qu' i' s' trall'nt les ail's avant d'fini;
J'ai si ben fait et mènagi,
Que final'ment me vla pinchi!
Ben seû',ben seû',
Chu coup-là je sis amoureux! (bis)

La drôle de chose que c'hest
Quand nou-z-est amouoreux,
Ah ha! Ah ha!
Chla vos fait ma',
Mais ch'est un ma' qui pliait,
Et qui vos rend heureux!

Le temps passé, guai comm' pinchon,
J'aimais à être en compagnie,
Ach't'eu je ne m'en soucie pon,
Le pus grand pliaisi de ma vie
Ch'est d'être tranquille à man tout-seu',
Et d'songi d'mêm' le long du jeu' -
Dis mai Nancy,
Dis-mai, comment chla se fait-i' (bis)

La drôle de chose que c'hest
Quand nou-z-est amouoreux,
Ah ha! Ah ha!
Chla vos fait ma',
Mais ch'est un ma' qui pliait,
Et qui vos rend heureux!
(à siéthe)

No comments: