Thursday 13 August 2015

L'Amouoreux (2)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette)
Aussin pour qu'est qu'oulle à la vouaix
Si captivante et d'si doux yeux?
Pour qu'est que tout san p'tit minouais
Est si gentil et si gracieux?
Ou que n'ai-je, en partage, un coeu',
Mains tendre et prompt à prendre feu?
Car chest, je l'sens,
Ch'est-tout ch'la qui m'a coulé d'dans! (bis)

La drôle de chose que c'hest
Quand nou-z-est amouoreux,
Ah ha! Ah ha!
Chla vos fait ma',
Mais ch'est un ma' qui pliait,
Et qui vos rend heureux!

Quand ou' n'est pas présente, i' m' semble
Que tout est trist', je n'cherch' que lyi,
Pourtant quand j'la vai v'nin je tremble,
Et n'ose à pein' l'envisagi,
Et si je touch' sa rob', sa main,
Le coeu' me bat, un frisson m'vent,
Je perds la tête,
Nou dirait que j' s'rais dev'nu bête. (bis)

La drôle de chose que c'hest
Quand nou-z-est amouoreux,
Ah ha! Ah ha!
Chla vos fait ma',
Mais ch'est un ma' qui pliait,
Et qui vos rend heureux!
(à siéthe)

No comments: