Tuesday 3 December 2013

Noué: 1947 - Les D'vis du Bouan'homme George (1)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 07
"J'voudrais qu'tu nouos cont'tais "l'Histouaithe de Sèrvelle de Noué," p'pèe," Souky m'dit l'aut' sé.

"Souky," j'li dis: "Je s'sais bein content dé l'faithe, mais n'y'a pas d'reun dans la Chronique de Samedi pour ch't' histouaithe-là. Tu pouorras la liéthe dans l'Almonah iun d'ches jours. Moussieu Delatchaine m'a dit tch'i' s'en va l'y mettre."

"Les gens du temps-passé passaient-i' lus Noué comme nous?" Souky continuit.

"Eh bein, ma fille," j'li dis: "A bein près la mème chose, - bieau qu'i' n'y avait pas d'motos comme acheteu, et l'monde restaient à passer lus Noué siez ieux. Ils învitaient toute la famille pour dîner et passer lus Noué ensemblye. Touos l's'anciens 'taient-là, - grand-péthes et grand'méthes, onclyes et tantes, couosîns et couosînes germains et r'mués. Mème quand y'avait ieu du brit dans la famille, tout 'tait oubliyé chu jour-là, et toute la famille s'assiévait à tabl'ye pour mangi l'dîner d'Noué! Et pis, ch'tait un fricot, chu dîner-là!"

(à siéthe)

George d'La Forge
Les Chroniques de Jersey 27/12/1947

No comments: