Wednesday 25 December 2013

1911: Notr' Noué à l'Europe (2)

(siette)

Gâches fouôrréesJ'voudrais pouver vos faithe un portrait d'la compagnie!

Y'en avait de gras, qui souffliaient coumme des bal'nots souos lus grand vestes; y'en avait d'maigres, ès dents affilèes et au nez pointu; y'en avait de courts, y'en avait de longs, y'en avait d'barbus, d'râsés, de pales, de bruns, les uns la tête nue, les autres ov des onglies en deu'. Certains avaient des hautes dghaines, les autres n'en avaient pon; y'avait des qu'minses de fliannèt, d'coton, et Samuel d'La Chronique ov san corset d'oeuvre. Les siens qu'ont des frèhes qui sont d'la danse avaient empruntè lus blianche quéminse et lus nier fa. J'tais en blianche quéminse et en nier fa - mais j'n'avaie pas empruntè l'fa.

Y'en avait en gris, en brun, en né. J'vi une pathe de braies à carriaux. Ruisseau (que Mess Bisson avait r'dênichi je n'sai' pon d'y'où) avait des jaunes gaiters et une cravate de blue laine. Un houmme entre les deux âges avait ses moustaches apointies et graissies à la poummade parfumèe. Un "correspondant" avait êrachi l'bouton du collet d'sa qu'minse et nou viyait l'haut du corset qui s'montrait. Heutheusement, il 'tait passabliément propre.

Tchil' armèe! Je n'pensais pas que tant d'monde éthaient pu trouver à êcrithe dans nos quatre gazettes!!

J'n'avions invitè persounne. Les gros bounnets que nou-y'a amor de prier n'taient pon nécessaithes, car je pouvions faithe les speech nous-mêmes.

Mess Coxhead 'tait au haut d'la tabl'ye. Il avait une rose à sa boutonnièthe. De même, i' fait un bieau président, Mess Coxhead.

Ne f'chin chein qu'Mess Trémel nos dounni à mangi. J'le cop'yi sus la carte.

Carte du souper de Presse,
26 Déc. 1911.
Hôtel de l'Europe.

Hors d'oeuvre.
Ecrévisses - Céleri - Sardine.

Potage.
Soupe aux gros légumes - Pot-au-feu.

Poisson.
Bon Thon. - Anguille (sous roche). - Mulet (gris).

Entrée.
Entre-filet réchauffé.

Grosse Pièce
Canard - Dinde - Oie truquée,
Cresson - Epinards.

Rôti.
Rosbif à l'Ecart. - Agneau en Déficit.
Patates robe de chambre.
Plum Pudding Rigolo au Rhume.
Fruits verts - Galette -
Café - Liqueur.

(à siéthe)

Elie
La Nouvelle Chronique de Jersey 30/12/1911

No comments: