Tuesday 10 December 2013

1923: Lé Caouain à Noué (2)

(siette)
West Show Jersey July 2010 09Les années s'entre suivent sans qu'i' y ait la moindre amélioration dans ma position.

Les Directeurs ne veulent pas hauchi mes salaithes, le Chef continue à m'vengi et est aussi difficile à pliaithe que jamais, Marie Hibou me mène une vie d'tchan, coumme d'habitude, enfin, pour en fini pus court, malgré touos les "Christmas Wishes" de mes lecteurs man prospé n'amende pas une mie.

Je voudrais qu'les gens es'saient pus pratiques, mé!

Des bouans souhaits sont bouans à lus pliaiche, mais i'n'couôtent rain.

Si j'viyais tchu'uns d'vos lecteurs à chute saison ichin v'nin dans la boutique et dêposer un biau picot sus l'conteux en disant à not'e petite dame: "Vos plaît-i' donner chenna au Caouain avec mes complîments?"

Eh bain nous y comprendrait tchiquechose.

Mais, nennin! Quand ils apportent autchune chose, ch'est une grosse sweediche, ou une ênorme cârrotte, ou bain deustrais brins d'avaine six ou sept pids d'haut, lus seul motif étant de vaie lus nom sus la gâzette, avec les r'merques du Chef les designant comme des phenomènes dans lus profession, et excitant en même temps la pus profonde jalousie dans l'esprit des autres fermiers.

(à siéthe)
Caouain
Les Chroniques de Jersey 22/12/1923

No comments: