Sunday 22 December 2013

1932: Lé Caouain à Noué (2)

(siette)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 16J'tais à rêver qu'un amin m'avait fait présent d'un biau motor pouor mon Noué quand j'fut réveillies par un tintamarre. Ch'tait l'Sieur Caouain qui v'nait de rentrer et qui s'était trébuqui avaut les dégrets!

Et ch'est qu'il en chantait! J'pensis à mé même l'mus ch'est de faithe minne de n'rein entendre et j'l'oui satchi une demi douzaine d'allumettes, s'faisant: Là v'la tchèest que ch'est d'acater des allumettes à un chelin la grosse, y n'prennent pon en touot! Oh, tchi minsèthe de vie! Enfin il alli s'couochi et s'mint à ronflier couomme l'engin à Mess Cappelain.

Deux ou trais heuthes pus tard, s'fut une autre chanson! Touot touorner à chein qui disait et il avait mâ au tchoeur. Pouor seur ch'est l'flu, qui s'fit, et ch'est dans la boutique que j'ai attrappé chunna.

J'l'y réponni que ch'tait p't'être bein ailleurs, viyant que j'savais bein que la boutique était frumée deux ou trais heuthes d'vant qu'il était rentré.

Savous cheine qu'y m'dit? Eh bein, y m'dit que l'boss l'y avait douonné l'ordre d'aller à la messe de minièthe à la Catholique vais chutte cérémonie pouor en mettre un rapport dans la gazette! Des menteries pouor seur.

Je le laissi s'erposer un miot. D'ver dièz heuthes j'pensi qu'il tait temps de préparer notre fricot d'Noué, mais iou qu'il avait mins l'pagat? J'voulis l'réveiller pouor saver iou qu'était chu pagat dans tchi j'avais mins une sauchisse pouor stuffer les deux pigeons que l'Sieur Caouain avait gaffé sus la Place du Vièrr Marchi, tandis que l'amin George, l'sien à la tunette à saluette et à la casaque avec brass buttons était à écouter sa Missis ly lièthe la gazette dans son parleur qui s'adonne du bord d'Hill Street. Pas moyen de réveilli l'Sieur Caouain. quant vint un temps y s'mint à chantonner, touot endormi "Another little one, another little one."

(à siéthe)

Caouain
Les Chroniques de Jersey 31/12/1932

No comments: