Saturday 21 December 2013

1932: Lé Caouain à Noué (1)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 51J'n'sais pon tchi sorte d'Noué que vous avez passé, buannes gens, mais j'espèthe bein que n'v'la qui fut pus pliaisant que sièz nous.

D'vant d's'n'aller à l'office, la serveille de Noué, oprès l'thée, l'Sieur Caouain s'fit que p't'être bein qui s'rait un miot tard à rentrer, viyant qu'il avait promins d'aidji à vendre des almanachs et que l'office n's'rait pon frumée d'vant les onze heuthes du sé.

Achteu qu'il y a des buses qui vont courre dans touotes les paraisses de l'Ile, pour seur, qui s'fit, que les gens d'la campagne allaient lus en v'nir à la ville par sentaines et ch'est d'antchi qu'il y aurait hardi de travas à l'office pouor servir touos les cliants. Et pis, couomme y s'fit: Tu sais bein Marie que ch'est l'temps des Xmas Box.

J'ly dis que j'avais laissi à l'office, à la garde de Mess Simon, un pagat qu'il n'fallait pon oublier d'm'apporter et n'v'la qui fut entendu d'même.

Oprès avèr scrobbé la tchuisine et netti l'saucepan, je me mins à ravauder des cauches - pon pour les pendres dans la chuminée pouor seur - mais quand j'entendis souonner minièth à l'horlouoge de l'Eglise de la Ville, j'pensi que j'avais attendu assez longtemps l'Sieur Caouain et j'allis m'erposer.

(à siéthe)

Caouain
Les Chroniques de Jersey 31/12/1932

No comments: