J'n'sais pon tchi sorte d'Noué que vous avez passé, buannes gens, mais j'espèthe bein que n'v'la qui fut pus pliaisant que sièz nous.
D'vant d's'n'aller à l'office, la serveille de Noué, oprès l'thée, l'Sieur Caouain s'fit que p't'être bein qui s'rait un miot tard à rentrer, viyant qu'il avait promins d'aidji à vendre des almanachs et que l'office n's'rait pon frumée d'vant les onze heuthes du sé.
Achteu qu'il y a des buses qui vont courre dans touotes les paraisses de l'Ile, pour seur, qui s'fit, que les gens d'la campagne allaient lus en v'nir à la ville par sentaines et ch'est d'antchi qu'il y aurait hardi de travas à l'office pouor servir touos les cliants. Et pis, couomme y s'fit: Tu sais bein Marie que ch'est l'temps des Xmas Box.
J'ly dis que j'avais laissi à l'office, à la garde de Mess Simon, un pagat qu'il n'fallait pon oublier d'm'apporter et n'v'la qui fut entendu d'même.
Oprès avèr scrobbé la tchuisine et netti l'saucepan, je me mins à ravauder des cauches - pon pour les pendres dans la chuminée pouor seur - mais quand j'entendis souonner minièth à l'horlouoge de l'Eglise de la Ville, j'pensi que j'avais attendu assez longtemps l'Sieur Caouain et j'allis m'erposer.
(à siéthe)
Caouain
Les Chroniques de Jersey 31/12/1932
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment