Sunday 22 December 2013

À haut à marchi

Èrconnaîss'-ous chutte chanson? (nou-s'en a grée eune vèrsion Jèrriaise):
Do you recognise which seasonal song this is? (in a Jèrriais version):
j'sommes à haut à marchi
à lôvier souos la leune tchi lit
et j'sommes à voler par d'ssus la tèrre endormie

j'y sis bein cramponné
à cachi dans chu bliu mînniet
j'ai dêmuchi lé s'gret d'voler acanté té

j'pâssons des pays
des vaîthinnés à rêvachi
des dous et des montangnes, des bouaîs'sies et côtis

atout d's ièrs êcalés
d'un embron trans'mé
un châtchun craithait qu'il est à rêver

j'sommes à haut à dgêper
à nagi dans chu ciel bein g'lé
et j'sommes à fliotter par d'ssus des monts couèrts dé né

pis ava, voltilyant
à flieur d'ochéan
j'rêvilyons un piêssant paîsson êbaîllant

j'sommes à haut à marchi
à valser l'travèrs d'eune niêtchie
et là-bas l'monde rêjouis veulent bein nos atchilyi

No comments: