Sunday 15 December 2013

1953: Lé Jour dé Nouë (3)

(siette)

D'vantuthe Saint Hélyi Jèrri Noué 2013 7Le Tom hallit sûs sa pipe une fais ou deux. "Eh bein, nânin," y dit, "car j'tais mousse, et pour nous les p'tits, y faut adméttre que ch'tait un grand jour. Mais ch'est difféthent ach'teu."

"Pour vous p't'être bein," ou dit, "mais vos êfants, tchèsqu'ils en disent de Nouë?"

"Oh, damme!" y dit, "chais jours y n'pensent qu'à chonna. Même agniet, la p'tite Sophie m'a d'mandé si Father Christmas veindra comme de couôtume."

"Et tchèsqu'ou y'avez dit?"

Y s'grattit la tête et s'mint à souôrithe. "Ma fé!" y s'fit, "J'éthais deu l'y dithe que l'vier barbu qu'ou vêrra la séthée de Nouë tappé à la f'nêtre, s'sa san pèthe dêguisé, mais j'n'ai pas voulu la d's'appointé, et don j'l'ai asseuthée tch'y veindra comme y fait touos l's'ans. Après tout, quand nous a des mousses y n'faut pas les rendre malheutheux."

(à siéthe)

Ph'lip
Les Chroniques de Jersey 19/12/1953

No comments: