Friday 27 December 2013

1915: Lé Caouain à Noué (1)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 18Je vos avais dit i' y a tchique temps que j'avais fliantchi une tinnée d'lait artificiel par la f'nêtre, eh bain, la même chose vaint de s'arriver oquo chute semaine, sinon que chute feis ch'tait du beurre, ch'est à dithe de la margarine. Marie Hibou eut l'audace de m'présenter, à mé, le "Caouain d'l''Chronique'," une piéche de pain avec de la blianche graisse de douothée d'sus. Je m'aperchus bain tout d'suite que che n'tait pas là not'e beurre d'habitude, et je d'mandi à Marie Hibou ouest qu'oulle avait ieu chenna, était-che à la Dairy ou dans l'marchi? Ou m'raîponni qu'i' n'y avait pas d'beurre à aver ni à une pliaiche ni à l'autre, et qu'oulle avait fait comme tout l'monde, oulle avait accaté une démié-livre de margarine.

Je qu'menchi à faithe du tintamarre, mé, et je li d'mandi tch'est qui s'sait la prechainne chose. Criyait-alle que l'Caouain, qu'était grands anmins avec touos les fermiers de Jèrri s'en allait être réduit à mangi chute salopethie là? Nennin par exemplye!

Jusqu' acheteu, Dieu merci, ch'est du bouan beurre Jerriais que j'ai tréjous mangi, et je ne m'en vais pas changi pour auchune personne!

"Eh bain!" qu'ou m'dit, "va-t-en en ramasser té-même don, siez tes célèbres fermiers, car i' n'y'en a pas une onche à aver auchun bord dans la ville!"

(à siéthe)

Caouain
La Chronique de Jersey, Dézembre 1915

No comments: