Sunday 29 December 2013

1914: Lé Caouain à Noué (1)

Touos l's ans à Noué j'ai ieu l'habitude d'adressi à mes lecteurs des bouans souhaits. La couotume n'en est p't être pas mauvaise et je n'vai pas auchune raison pour la discontinuer, sustout comme je sis persuadé qu'i' s'saient tous désappointés si je n'le faisais pas.

I' n'me semblye pas qu'y a déjà un an que j'étais à êcrithe m'n articlye de Noué, l'année s'est passée comme sus d's ailes. Mais che s'sa une année qui restetha tréjous gravée sus la mémouaithe de touos nous et de tchi qu'nou pâlela souvent dans l'temps à v'nin à cause de ses êvènements historiques. Les siens qu'éthaient ieu l'audace de prédithe l'année passée, seulement la maintchi de choses qui se sont dêjà passêes, aithaient 'tai r'gardés comme des pouores dêrangis d'esprit. Tch'est qu'aithai jamais pensé que d'un jour pour l'autre toute l'Europe aithait 'tai pliongie dans une djerre pus acharnée et pus révoltantes qu'i' n'y en a jamais ieu iune?

Mais ch'en est d'même pourtant.

(à siéthe)

Caouain
La Chronique de Jersey, Dézembre 1914

No comments: