Sunday 15 December 2013

1953: Lé Jour dé Nouë (2)

(siette)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 37"Epis," y continuit, "le jour de Nouë y'étha un picot sûs la tablye et un gigot d'lard et du podin tchi m'donn'na l'mal-au-ventre pour le restant du jour. Nou mange'gea trais fais pûs que d'couôtume, et quand veindra l'sé y faudra s'méttre à jouë toutes sortes de bêtes de gammes pour amûsé les mousses. L'année passée, j'me donnit un blackeye en jouant à caffou et j'n'eut que d'me rompre une game quand je m'trébutchi en gaffant l'piano criyant que ch'tait la sérvante."

J'nos mîmes à rithe, la Merrienne et mé. "Ou n'est pûs ôv vous, chutte sérvante-là?" d'mandit la Merrienne.

"Nan," y dit, "la Missis la mint à la porte tôt après. J'n'ai jamais seu pourtchi."

"J'pouorrais p't'être vos l'dithe," fit la Merrienne séquement, "mais ch'n'est pas tout chonna. Ou dites qu'ou n'aimez pas l'jour de Nouë, mais étious de ch't'avis-là y'a quarante ans quand ous alliez à l'êcole?"

(à siéthe)

Ph'lip
Les Chroniques de Jersey 19/12/1953

No comments: