Tuesday 24 December 2013

1913: La gâzette vos souhait' un bouan Noué (2)

(siette et fîn)

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 13J'vos souhait' a tous un raide bouon Noué! tout plien d'bouonnes chose a mangi, des boutelles a long co, touo vos comptes péyis, et des sous à la banque! A touos nos membres d'Etats, ès Magistrats, ès Avocats, es Escrivains, et a touos l's ergots d'la Cour, je souhait' autant d'apétit pour lus diné de d'main coumme i's en ont toute l'année pour teurtre et touisté la Loué tchiq' fais d'un bord, tchiq' fais d'l'autre. A touos nos fermiers p'tits et grands, j'lus souhait' de diné sus d'bouonne viande et d'volaille rotie, avec des poummes de terre frinneuse et d's espions d'chour qu'on glé et du cidre souostithé. Es marchands... ch'est inutile de lus souhaité rin! I's ont tréjous tout ch'qui lus faut, chès la!

Enfin, bouonnes gens, j'vos souhaite tous un terribliément raide bouan Noué! - excepté a chu laiduthe de forgeux qui m'fait ang'lyi pus qu'je n'pouorais dithe. J'vos tchitte la d'sus en r'citant un verset d'saison qui m'parvint hier par la poste: ch'est du caouain tout frais pounnu:
A ch't'heu qu'ch'est la Saison d'Noué,
J'prends ma plieumme pour vos souhaité
Jouée et ji, et tout plien d'fonne!

A la saison ou-ès qu'je soummes,
Ch'est la mode de dithe tréjous,
Jouée et jib'thie pour vous tous.
Samuel
La Chronique de Jersey 24/12/1913

No comments: