Thursday 26 December 2013

1911: Notr' Noué à l'Europe (5)

Jersey Christmas pudding podîn d'flieu(siette et fîn)

Mess Coxhead rêponnit pour li-même et pis un houmme de chaque gazette rêponnit oprès. Le sien d'la Chronique qu'menchit; - chein qui d'vait dithe lis 'tait soufflié par Trouve-à-r'dithe, Samuel et Pepin Bilot (un p'tit n'veu du défunt Chantgni Bram, d'heutheuse memouaithe). Les siens qu'étaient à rêpondre pour les gazettes angliaiches t'aient habill'yis coumme des messieux, mais i n'didrent pon grand chose de conséquence, à chein qu'j'en comprins.

D'vant s'en raller, Mess Bisson me d'mandit d'rêpondre à sa plièche pour la "Nouvelle." Je fis d'man mus. J'avais accouo un mio idèe de coumment qu'les choses s'étaient passèes à un dîner d'show d'pâraisse y'a bein d's'annèes quand Mess Vickery rêponnit pour toutes les gazettes et j'êprouvi à n'être pon pièthe que l'pus failli des autres. En toussant et en m'mouochant quand le mot n'me v'nait pas, j'm'en r'halli. Piteur Pain, qu'êcrit dans l'Morning News mé dit qu'il avait ouï pièthe, ou à tchic chose près.

Oprès les speech, j'eumes des chansons et nou fumi. Les cigares t'aient un présent de Mess Belford et le p'tun prov'nait d'une râfliéthie. Coumme i' n'nos couôtait rein, nou-z'en prifiti. Mais, nou peu fumer trop. Mêcredi matin, j'avions quâsi tous mal à la tête et l's'yièrs couis. Ch'tait la fumée.

Elie
La Nouvelle Chronique de Jersey 30/12/1911

No comments: