Saturday 28 December 2013

1915: Lé Caouain à Noué (3)

(siette et fîn)

D'vantuthe Saint Hélyi Jèrri Noué 2013 3Faut-i' que che 'sait de drôles de gens qui d'meuthent du côté d'la Corbiéthe!

I' ne r'connaissent pas un "gentilhomme" d'avec un ouvriyi machon!

Ah, ça! tch'est qui peut être la cause de chenna. Ch'est un problème bain difficile à explitchi.

Est-che comme le juge suggéri l'aut'e jour, que l'tchée est bu trop fort dans l'canton? Ou bain, est-che que les machons de St. Brélade ont la mîne assez distindgie pour être prints pour des "gentilshommes"?

L'incident souoléve bain des tchestions.

D'abord, tch'est qu'ch'est qu'un "gentilhomme"?

Est-che un homme "gentil"?

Dans chu cas-là, je crai que je pouorrais en prendre le titre, mé, car pas pus tard que la s'maine passée, une dame française me dit: "Vous êtes bien gentil."

Alors la préchaine fais que j'ithais à la Corbiéthe, je pendrai, par précaution, une pliaque attouo d'man co sus tchi qui s'sa inscrit "Caouain, Gentilhomme."

Comme chenna, i' n'y aitha pas d'dangi que les sauvages qui d'meuthent au Grouèt me prennent pour un torsolèt.

* * *

A touos mes lecteurs, dans touos les coins du globe, je souhaite un bouan et heutheux Noué.

Caouain
La Chronique de Jersey, Dézembre 1915

No comments: