Friday 6 November 2015

Eune séthée d'fîsées et d'fouées



Eune séthée d'fîsées et d'fouées
J'env'yêthai ma fîsée dans l'unnivèrs d'ta chai;
j'êtrueûl'lai m's êtînchelles sus la feunmée d'ta pé;
tu m'êcliaith'thas atout tes fliambes tch'amontent et tchaient,
épis tu m'nièrchithas atout tes taques dé niet.
Et où'est qu'i' touchent, ches taques, j'dêmuch'chai l'nièr compliot
et tout s'sa êcliaithi, et tout s'sa r'mîns à jeu,
et n'y'étha d'aut' d'èrfus si tu m'chuchote ches mots
tchi trélûthent d'auve man d'si: couoche-té l'avant au feu.
Tu m'attîthe et rattithe; au fîsé, ès cannettes,
eune soûffliéthie au ciel, eune séthée dé brûlon;
et n'en v'là l's êteuchîns tchi tchaient dans nos ambettes
et jé s'sons des fliaûmêques êclyichies sus l'Êclon...
Achteu bâle-mé ta fliambe, ch'est d'èrgraie m'n améchet;
et j'èrsaqu'thons ensembl'ye la fouée d'chutte caude séthée.

No comments: