Saturday 7 November 2015

Les Cats

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Florence Mary Hacquoil (FMH):

Here's today's text by our author of the month, Florence Mary Hacquoil (FMH):

Les Cats
Ma grand' méthe n'aime pon les cats,
Car dans san gardin i' font des d'gâts.
Et tchiquefais quand i' crient la niet
Oulle a tant d'peux qu'ou saute du liet.

Man cat à mé n'est pas mêchant,
Il est trantchille comme un êfant;
Dans mes bras i' reste couochi,
I' sembl'ye tch'i' ne d'mande qu'à dormi.

La preunmié fais que j'le vis
Ch'tait auve sa méthe dans l'solyi;
Quand j'fus pour lé ramasser
La bête se mint à mordre et grimer.

Je savais bein tch'i' 'tait sauvage,
Et que bein vite i' s'sait pus sage
Quand i' s'sait apprivouaîsi,
Et touos les jours par mé souongni.

Il est gourmand quand j'lî donne du lait,
Et s'excite quand du paîsson i' vait;
J'lé gronne si les ouaîthieaux i' chasse;
Mais, ch'est la natuthe d'sa race.

No comments: