Sunday 8 November 2015

1916: Miss Lonôre shall sell flags (1)

En 1916 les Pains 'taient pouor vendre des "flags":

In 1916 the Pains got themselves caught up in a flag day:

Miss Lonôre shall sell flags
J'avons décidé, Lonôre et mé, d'offri nos services pour le Flag Day qu'i' s'en va y'avé en faveur des Russes. Jusqu'ichin - et je n'peux sinon dithe que j'en sis pus ou mains contrariée nos services n'ont pon 'té utilisés pour des Flag Days. Pourtchi qu'persounne n'est v'nu nos d'mandé, je n'pouorrais vos dithe. J'soummes de famille réspectablye, j'avons d'la r'ligion, je n'dévons rin au cordounnyi (toutes les hardelles qui font d'lus teurs a vendre des 'flags' n'pouôraient p't'être pon en dithe autant), et, avec tout cheunna, j'avons jusqu'ichin 'té laîssis d'côté!

Ch'est Lonôre qu'en eut l'idée, l'aut' jour. Oul a tréjous 'té portée pour les soudards, ma fille; et quand ou lu les lettres sus les gazettes a propos des soudards Russes qui sont a court de lyits, les pouôres médjans, ou s'èsgouffi a plieuthé. Ou voulait tout d'suite lus envié l'sien d'la bouonne-chambre, et je n'sais tchi ocquo - oul en dèsraisounnait! Mais quand y'y'eut fait r'mértchi que ch'que nou d'mandait, ché n'tait pas des lyits mais des sous en accaté, et qu'i' s'n'allait y'avé un "Flag Day" pour cheunna, ou dit: "Tchès qu'empêche que j'en siyons, té et mé, mémmée? J'voudrais couôre la ville, habillyie en Russienne, a èspilé des flags sus les casaques du monde!"

Hé bin! l'affaithe en est là. J'en r'pâlons entre nous touos les jours. Piteur a dounné san consent'ment a condition que nous lis bâdrait eunne èspile pour rin - et nos v'la prêtes! N'y'a qu'a nos dounné un "call" tchiq' jours a l'avanche.
(à siéthe)

No comments: