Saturday 31 October 2015

Tchille hôrreu!



Tchille hôrreu!
Mé, j'sis eune vioge, et j'aime mangi l's avièrs!
Les fil'yes sustout sont douoches et d'un bouôn goût.
Lus pids sont un fricot - jé chuche lus ièrs,
et j'avale lus ouothelles entchiéthes étout!

Mé, j'sis eune cocangne. Tchai don dans man pits!
Atout mes grîns j'aime dêchither les p'tchiots.
J'les hale souos l'ieau à seule fîn d'les mangi;
Jé gruge lus chai, lus muscl'yes, lus pé, lus os.

Mé, j'sis lé croque-mitaine tchi hante les c'mîns.
Les p'tites fil'yes sont malaûc'seuses et pouôrries!
J'n'aime pon les d'vouother car y'a un r'tunfîn,
mais les garçons ont un goût d'èrva-s-y.

S'ous êtes, eune séthée, happés et mangis
par tchique dêmon ou monstre âffreux. Mêfi'-ous!
N'vos pliaigniz pon! Ch'n'est pon du tout poli
d'pâler en stoffant la bouoche d'un ouéthou!

No comments: