Tuesday 20 October 2015

À vouos

L'Etoile de Normandie a bliodgi des poésies en Nouormand d'la Grand' Tèrre par Louisot L'Fève (Louis Lefèvre):

L'Etoile de Normandie has blogged some mainland poetry by Louis Lefèvre:

À vouos


À vouos égohineus (1) d’ métyi
À vouos touos les porteus d’ fusis
À vouos mercenaires de malheu
À vouos j’étchurfe (2) ma raunqueu (3).


À vouos tchyins mâodits d’ déhait (4)
À vouos qui taunt dé quœus minchaez (5),
À vouos qui jouaez d’aveu nous vies
À vouos ma haïauntise (6) j’envie.

À vouos qui lus obéyissaez
À vouos qui ne vouos rebellaez
À vouos qui trou'aez cha norma
À vouos je veurs biâocoup de ma.

À vouos qu’escoffiaez (7) pour des sous
À vouos, à vouos et pyis à vouos
À vouos assassineus, nauntis,
À vouos je ouinse (8) touot men mépris.


(1) Égohineus : tueurs, assassins, (2) Étchurfe : crache, (3) Raunquoeu : rancœur, (4) Déhait : malheur, (5) Minchaez : brisez, (6) Haïauntise : haine, (7) Escoffiaez : tuez, (8) Ouinse : crie

No comments: