Wednesday 31 December 2014

Eune Bouonne Année - The Perfect Year

Eune Bouonne Année
The Perfect Year

Sonne hors lé vyi
donne-mé l'nouvé
j'm'en vais chârer
man d'si d'mînniet
tes lèvres sont caudes
ma tête - touônnée
J'nos aimêmes-t-i'
d'vant à ces sé?

J'm'en fich'chai d'eune grande assembliée
chein qu'j'ai ichîn s'sa assez
si tu'es auve mé
j'allons pâsser
eune bouonne année


I' n'vaut pon ouï
la musique jouer
tes ièrs dithent pus
qu'tu peux d'viser
qué l's êtailes lithent
ou bein qu'i' tchaient
j't'éthai tréjous
à côté d'mé

J'm'en fich'chai d'eune grande assembliée
chein qu'j'ai ichîn s'sa assez
si tu'es auve mé
j'allons pâsser
eune bouonne année


I' n'vaut pon ouï
la musique jouer
nos ièrs dithent pus
qu'ch'est avisé
l'heuthe a sonné
l'dé est jouôté
don ristchons-y
roublions l'pâssé

J'nos en fichons d'eune assembliée
chein qu'j'avons nos s'sa assez
si tu'es auve mé
j'allons pâsser
eune bouonne année


V'là l'Tchu dé l'An
j'tcheûtons du ji
danse horte la vielle
di-li adgi
acouo eune chance
acouo du neu
et tant d'bieaux rêves
pouor caûffer l'tchoeu

J'nos en fichons d'eune assembliée
chein qu'j'avons nos s'sa assez
ch'est d'embraichi
châque chiéthe, châque chi
eune bouonne année

No comments: