Friday 23 September 2011

Y'étha êlection!

  • Ch'est la grande êlection, et j'proposons tchiques buts d'l'amas d'littéthatuthe êlectorale en Jèrriais: 
  • We've got some selections from the wealth of election-related Jèrriais literature to accompany Jersey's elections:
Un Parti Jèrriais?
Mais, pâlant d's Etats, dis-mé as tu veu dans la gâzette qué s'en va y'aver du rêvillioun les préchainnes êlectiouns?

Il parait qu'i's'en vount former des partis, les euns payis par le tourisme, d'autres par les fripouns - ah, j'veur dire par les grands financiers - et d'autres acquo par jé n'sais pas tchi, mais chein qu'jé m'd'mande chest si j'allouns aver étout eun parti jèrriais'.

'Mon Ph'lip', j'lis dis, 'tu t'emportes. Tu traites les grands financiers dé fripouns. Y'en a bein seux qui l'sount mais, mé, j'dirais pustôt qu'les grands financiers ch'est des messieu's qui n'pensent pas trop au Buoan Djeu quand il sount à faithe lus coups. Mais tu pâlais d'un parti jèrriais dans l's' Etats. En êffet, j'en avouns grand bésoin. Mais, tu vai, eun parti jèrriais peut aver coumme membres des gens qui n'sount pas Jèrriais. Chein qui counte ch'n'est pas ouesqu'i' sount nés mais tch'est qu'est lus attitude envers lé vrai Jèrri.

No comments: