Thursday 6 January 2011

Chutte cauminne - "This ole house"


La Caumine à Mary Best
Chèrgi preunmiéthement
par Man vyi
(Vèrsion Jèrriaise dé "This Ole House")

Chutte cauminne a veu eune fanmil'ye;
Chutte cauminne 'tait un abri;
Chutte cauminne offrait la seûth'té
Dans les tempêtes dé la vie;
Chutte cauminne a connu lé fanne,
Lé confort et la chaleu;
Chutte cauminne achteu est êpeûthée
Quand y'a d's êparts dé feu.

Chutte cauminne n'est pus un siez-mé;
Ou n'est qu'un reintchivâle;
I' n'vaut pus r'pather lé plianchais
Ni r'pather les quat' muthâles;
J'ai halé les ridgeaux ès f'nêt's
Et j'ai clièrgi lé galetas;
J'm'en vais tchitter chutte vielle cauminne;
Oulle est prête à pâsser l'pas.


Chutte cauminne est en vouaie dé tchaie;
Chutte cauminne est affaiblyie;
Chutte cauminne laîsse entrer la fraid,
Les couothants d'air et la plyie;
Oulle est afflyigie d'rhonmatisses
Mais n'craint pon d'êt' dêmoli,
Car né v'là un ange tchi tape à l'us
Et prendra bouôn soin d'lyi.

Chutte cauminne n'est pus un siez-mé;
Ou n'est qu'un reintchivâle;
I' n'vaut pus r'pather lé plianchais
Ni r'pather les quat' muthâles;
J'ai halé les ridgeaux ès f'nêt's
Et j'ai clièrgi lé galetas;
J'm'en vais tchitter chutte vielle cauminne;
Oulle est prête à pâsser l'pas.


Chutte cauminne a peux dé l'ôrage;
Chutte cauminne a peux dé dgêles;
Chutte vielle cauminne est à tremblier;
Ou s'en va patchi ses vailes;
Chutte cauminne est sus san mouothi,
En d'lacres du lief jusqu'ès bas;
J'm'en vais tchitter chutte vielle cauminne;
Oulle est prête à pâsser l'pas.

Chutte cauminne n'est pus un siez-mé;
Ou n'est qu'un reintchivâle;
I' n'vaut pus r'pather lé plianchais
Ni r'pather les quat' muthâles;
J'ai halé les ridgeaux ès f'nêt's
Et j'ai clièrgi lé galetas;
J'm'en vais tchitter chutte vielle cauminne;
Oulle est prête à pâsser l'pas.

No comments: