Monday 17 October 2011

Y'étha êlection!

  • Ch'est la grande êlection, et j'proposons tchiques buts d'l'amas d'littéthatuthe êlectorale en Jèrriais: 
  • We've got some selections from the wealth of election-related Jèrriais literature to accompany Jersey's elections:
  Madame L'Election
I' n'y eut pas grand temps d'perdu à faithe des cérémonies, mais opprès qu'les porteurs eurent baissi l'côffre, les uns et l's autres voulirent appréchi pour êpier dans la tombe et liéthe l'inscription, qui portait:

Madame L'Election,
Décédée le 2 Décembre 1913.

Le pasteur Ouallisse démandit à la multitude rassembliée là de lis donner s'n attention pour un p'tit brin, car i' comptait qu'il 'tait d'san d'vé de prononcer une oraison funèbre par sus la tombe de la pouore défunte.


La d'sus i' s'fit un silence profond et l'vénérablye bouanhomme quémenchit. I' pâlit en angliais, mais j'en comprins la pus grand' partie tout d'même, et v'chin à peu près tch'est qu'i' dit:
"Mes chiers fréthes et mes chiéthes soeurs, dans unne occasion aussi solonnelle comme est la chenne de chu moment ichin, je considéthe que je manquethais sérieusement à man d'vé, aussi bein envers la sien qui nous a tchittés si subitement, comme envers la postérité, si je restais muet, et que je m'abstenais d'exprimer publiquement les sentiments que j'avions tous envers l'illustre défunte.

No comments: