Saturday 15 October 2011

Y'étha êlection!

  • Ch'est la grande êlection, et j'proposons tchiques buts d'l'amas d'littéthatuthe êlectorale en Jèrriais: 
  • We've got some selections from the wealth of election-related Jèrriais literature to accompany Jersey's elections:

Élie à l'êlection (1911)

J'tais à peine assis d'dans que j'arrivions! J'nos trouvîmes fliantchis endré l'Parish hall dans l'mitan d'la route et du pité; les quatres fièrs en l'air! Quand j'nos r'lévimes; le docteu' dispathaissait dêjâ drièthe les Trais Bouais, à feu d'galop, si s'non peut s'exprimer d'même au sujet d'une vétuthe dans quédolle.>



L'hôlouoge mertchait oquo 12h 10 à peu près, mais il 'tait ben une heuthe de mains et je m'mins à r'garder chein qui s'passait. Pas d'musiques, pas bannièthes. Mais d'l'animâtion! En as-tu? en veurs-tu? n'en v'la! J'ai veu' d'sêlections par tout Jerry, mais j'vos asseuthe que quand les Saint Louothenchais s'y mettent, n'y'a pas pardevant yeux. Si j'tais Saint Louothenchais... mais tch'est que j'gagne?...



Ch'tait châque de main par ichin, châque de main par là; galoppe ichin, galoppe là; va vaie par ichin va vaie par là! Pl'yie, vent, pité, casaques mouoillies, bottes crottès, gh'vaux hord d'haleine, cigares à maintchi fumèes, pipes dêteintes, mousses sous les pids, tchans à la vaie, cabbies altéthès, reporters partout, deux photographes (Mess Tynan passit sa matinée gindè d'bu, sus l'haut d'la pompe à attendre pouor les vaie porter l'gagnant à la haute dgherre!) clioches de bicyclettes, cônes d'automobiles, caqtéthie, distcut'ties, extchus'sies, promesses pour seux, esprit du scrutin, respect d'la loé et enfin tout l'ba-ta-cliam d'une èlection bein contestèe.

No comments: