Tuesday 26 October 2010

L'Génétha Messire John McColl, Gouvèrneux d'Jèrri

BBC Jèrri rapporte:
Jersey's new Lieutenant Governor has been announced as Sir John McColl. He will take over from the present incumbent, Lieutenant-General Andrew Ridgway, whose five-year term comes to an end in 2011.
En 1953 Ph'lip et Merrienne distchutîtent un changement d'Gouvèrneux dans Les Chroniques de Jersey:
In the 22/8/1953 issue of Les Chroniques de Jersey, Ph'lip and Merrienne discussed a similar handover:

Lé Gouvérneux
Et l'Gouvérneux," ou d'mandit, "tait-y là?"

"Oh oui," j'l'y dit, "y tait la comme de couôtume, et sa Dame étout, et ch'est une triste pensée que ch'tait pour la dérnié fais, car y tchittent l'Ile dans p'tit d'temps."

"Tu peux l'dithe que ch'est une chose à r'grétté," oulle accordit, "et quant à mé j'voudrais savé pourtchi qu'je n'pouvons pas les gardé ocquo pour une pôse. Nou m'a dit tch'y voudraient bein resté, alors pourtchi qu'nos Etats n'disent pas au gouvernement Angliais tout net et cârré, que j'n'allons pas les laissi allé. Après tout, Ph'lip, je n'pouvons pas éspethé de r'avé un Gouverneux comme ch't'îchin."

(...)

"Par sa photographie sûs la gâzette," j'l'y dit, "le sien tch'y s'en va l'rempliéchi pathait un tout-à-fait charmant corps."

"Nou n'peut pas jugi par des photographies," ou dit. "Dans m'n'album dans l'grand parleux, m'n'onclye Laïesse a l'appathence de yun d'nos bouons viers prédicateurs d'aut'fais, et ch'tait un fripon fini..."
See also/Viyiz étout: H.E. the Lieutenant-Governor

No comments: