Thursday 1 July 2010

New on Les Pages Jèrriaises


Sundial, St Helier, Jersey
Chèrgi preunmiéthement par
dorsetbays
D'èrtou en Jèrri:

J'm'èrsouveins tout-à-fait bein du temps qué l'cadran dans l'Vièr Marchi 'tait sus l'Corps dé Garde à côté d'La Nouvelle Chronique. Quand j'îthai en ville (j'espéthe!) mêcrédi ou jeudi d'la s'maine tchi veint, j'îthai vaie comment tch'i' pathaît atout sa nouvelle câsaque dé peintuthe. Ch'est eune bouanne chose tch'i' n'a pon attithé l'attention des pigeons. I' l'éthaient peint drôlement! Sans doute i' n'est p't-êt' pon trop aîsi à s'jutchi d'ssus, et v'la tch'est en sa faveur.


Merrienne Gets The Speed Mania...:

Ach'teu, Moussieu, chen que j'veur vos dithe ch'est qu'siez-nous d'pis chu jour-là tout marche à la grande vitesse. N'y'a autchun r'pos pour personne.

Ch'est "Dêpêche-té, don, Ph'lip," et "Mais bouoge-té, don, Ph'lip," et "Va pûs vite, don Ph'lip," le long des jours. Quand j'vais r'nué les vaques ou veur savé si ch'est pour agniet ou pour la s'maine tchi veint, et hier matin, quand j'crouêsais l'bel avec la chiviéthe, ou m'criyit d'la porte de m'dêcarré parsque y'avait un colimachon à ma drouaite tchi tait prêssi et voulait m'pâssé.


What Mrs. Pain Thinks of Theosophy:

Quant a Lonore oul ést tout a fait du bord des Théosophistes. Oul a déjà dèspensé trente ching sh'lins a accaté des livres que l'prédicateu r'quémandi; et n'y'a pon moyen d'lis faithe faithe rin du tout du bérnage de maison. Ch'est a peine s'ou cesse de liethe pour ses r'pas! "N'm'éslourde pon, mother, qu'ou m'redit quand j'lis demande s'oul a plé les poummes-de-terre ou mins l'lard a dèsallé - "tu m'pâsle de lard, qu'ou dit, quand j'sis sis ottchupée a dèschiffré la difféthence qui y'a entre la r'ligion des Chinouais et la sienne des Calvinistes! Tu penses a la nouorituthe du corps tandi qu'mé j'sis a m'nourri l'esprit!"

No comments: