Wednesday 28 July 2010

Batâle dé Flieurs - Battle of Flowers


madaz float
Chèrgi preunmiéthement
par Trevorsilk
Ché s'sa la Batâle dé Flieurs les 12 et 13 d'Août - The Battle of Flowers is coming up on the 12 and 13 August.

To get into the mood, a couple of Battle-related texts have been added to Les Pages Jèrriaises:

How Mister Pain saw the Battle
Ch'tait mé qui cachais. Autou d'mé y'avait du monde habiyis a la mode du temps d'la Reine Elizabeth; Laize 'tait sus un banc, driethe, habiyie en papi, et ch'fut pas ma main qu'ou t'nait; n'y'avait pon moyen, pis que j'cachais. Ou n'avait pon l'air a s'naise ma pouore femme, y faut l'dithe, ou passi s'n'arlevée a empechi ses vaizins d'apprechi trop près d'yi d'crainte qui trillyisse san fro en papi; et quand vint la squalle de plyie ou fut'en l'heu coumme eunne chique. Nou la fit d'vallé ben vite, et après l'avé enfliubée dans un lincheu nou la fouorri dans l'interieur de la bus pour le restant d'l'arlevée.
Ch'fut not' vethuthe qui gagnyi le Prix d'Hounneu, coumme ou savez. A bon d'gens craient que j'sis quazi d'avis mé mème. R'mertchites-ous coumme je t'nais mes gambes raides endrét mé? coumme man fouet 'tait stiff dans ma main? et tchi bieau clioque j'avais sus l's'espaules? J'taimes seux d'avé un prix!

Ph'lip va à la Bataille
Avec chonna, y faut dithe que l'spéctaclye tait hardi biau. Jamais j'n'éthais creu que chonna pouvait s'faithe en Jêrri. La grôsse femme et la maigre hardelle taient en extâse et des touos les côtés ch'tait d's'applaudissements et des hourras. Ah vèthe, y faut adméttre, Moussieu que ch'tait mérveilleux, mais quand vint un temps, j'éthais donné tchiquechose pour pouvé dêshallé pour tchiques minutes, si y'avait yeu moyen. Je crais, Moussie qu'ou comprendrez chein que j'veur dithe. Malheutheusement, n'y'avait pas moyen, et souos les circonstances n'y'avait qu'une chose à faithe et ch'tait de t'nin bon et souffri sans dithe rain. Oh, Moussieu, que j'éthais tait content dans des moments de me r'trouvé parmi mes raves ou même dans l'gardin avec la froutchette à Merrienne.

Et n'oubliez pon les textes tch'ont 'té sus les Pages d'pis eune pause. Elie, par exempl'ye:
And there are other texts about Battle waiting to be discovered on the Pages:

Élie à la Bataille
Touos les pais-flieurs et les fioûcheux
Vos décoraient-i' bein les reux!
Et les gérémienn's sus l's'ess'lets
Oh que ch'tait là de bieaux touffets!
Mais chein qui m'êtonnait bein pus
Ch'tait d'vaie autant d'commun lièrrus
Et un tas d'bruyèthe êpannie
Et d'la feûgièthe et d'l'entaill'yie
Des chents et chent tcherdons d'falaize. -
- Assis là d'sus est-n'on à s'n'aise?
Ch'èst ravissant qu'les flieurs sauvages
Aient arrangi si bein l's'att'lages.
J'en 'tais ravi, j'n'en r'venais pon:
Jusqu'à la sèrcl'ye qu'a du bon!

No comments: