Tuesday 3 April 2012

Journée de défense des langues régionales: le Normand à l'honneur à Pont-Audemer

La Chouque rapporte:
Le 31 mars était une journée particulière, c'était la journée de défense des langues régionales (nombreuses manifestations à Lille, Metz, Strasbourg, Annecy, Bayonne, Toulouse, Perpignan, Ajaccio, Quimper....). L'association la Chouque a célébré à sa manière cette journée ce samedi après-midi en tenant un stand langue normande (livres, revues, cds) en centre-ville de Pont-Audemer!...beaucoup d'intérêts des Pont-Audemériens pour le prêchi nourmaund..... (et un concert de soutien le lendemain avec Mait' Gires au café de pays le Bounty à Toutainville!!).....beaucoup ont apprécié la pancarte (recto: "Préchi dauns mon loceis ch'est mon dreit et j'y tyi", verso: "mouve tei pouor eul prêchi nourmaund"), ainsi que la prestation chantée "Sus la mé"!
Préchi dauns mon loceis ch'est mon dreit et j'y tyi

mouve tei pouor eul prêchi nourmaund

No comments: