Wednesday 13 September 2023

Lé J'va d'Saint George et l'Freunmion

 Eune fabl'ye dé Jean de La Fontaine en Jèrriais:


Lé J'va d'Saint George et l'Freunmion


Lé J'va d'Saint George, ayant joué

tout l'Êté,

s'adonnit hardi au d'sans

quand l'Hivé veint auve ses vents:

sans même un mio d'moûque ou vèr

pouor enduther l'piéthe d'Hivièrs.

I' s'en fut qu'si un crôton

siez san vaîthîn, l'Freunmion,

en d'mandant d'prêter bouonnement

ofûche eune poutchie d'fronment

jusqu'au R'nouvé, qu'i' lî dit.

"Jé vos l'juthe: tout s'sa r'payi

d'vant Août, ou pus tôt qu'chenna:

l'întéthêt et l'prîncipa."

Lé Freunmion n'est pon prêteux;

il est couoyeux. "Tchi dgiâtre qu'ou

faîthêtes dans la caleu d'Août?"

qu'i' r'plyitchit à ch't emprunteux.

"Pouor lé publyi, niet' et jeu

j'tais à chanter s'i' vos pliaît."

"Ou chantêtes? J'en sis bein d'hait.

Eh bein, ch'est d'danser achteu."



Jean de la Fontaine

Vèrsion Jèrriaise dé Geraint Jennings

No comments: