Monday 21 September 2015

Trais souoris lus mîntent à filer dans lus creux

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Joan Tapley:

Here's today's text by our author of the month, Joan Tapley:

Trais souoris lus mîntent à filer dans lus creux,
Mirousse pâssit et en vit deux -
“Tch’est qu’ ch’est qu’ou faites, mes bieaux p’tits gas?”
‘Ch’est eune câsaque pour un Moussîeu là-bas’
“J’peux-t-i’ vos aîdgi à coper vos fis?”
‘Oh nânnîn, Mirousse, ou nos mordrérriez les pids’

Dit l’cat, tchi ‘tait si malîn et savant
“Ah, qué j’aime vos yeux et vos si blianches dents,
Vot’ maîson est la pus belle qué j’ai veue -
J’sai bein à ch’t heu qu’ou n’avez pas d’peux.”
Les souoris , si contentes, - il’ ouvrîtent la porte -
Et dans mains d’eune minnute - les trais d’ieux ‘taient mortes ! ! !

No comments: