Monday 7 September 2015

Ach’teu qué j’ai huiptante ans

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Joan Tapley:

Here's today's text by our author of the month, Joan Tapley:

Ach’teu qué j’ai huiptante ans
Aniet, Sauveûx, j’ai huiptante ans,
Ma tête est ligiéthe coumme eune plieunme!
J’té d’mande, s’i’ t’ pliaît, dé m’laîssi vivre
Jusqu’à j’ai huiptante-tchieune.

Mais, j’sais bein qu’ j’n’en sis pas finie
D’faithe bein d’aut’ choses, bein seux,
Ch’ess’sait-t-i bouon dé m’garanti
Dé vaie mes huiptante-deux?

Tant d’chôses à vaie dans l’monde entchi –
Man chèrvé garder frais,
J’ peux-t-i’ aver eune année d’pus
Et aver huiptante-trais?

Des frais i’ faut à ma maîson
D’neux tapis et des nattes.
Ah! J’voudrais la vaie bein èrgraie
Quand j’éthais huiptante-quat’!

Et pis, j’voudrais un riche galant –
Charlôt, Dâvi ou Fraînque!
Tchi belle vie qué j’éthais auve li
Si janne à huiptante-chînq!

J’îthaîmes en Grèce ou bein en France
Ou à Rome en Italie.
Tchi pliaîsi d’aller par avion,
À l’âge dé huiptante-six!

J’té d’mande, Sauveûx, eune année d’pus,
Donne mé santé et faites
Qué j’vive trais chents souaixante-chîn’ jours dé pus
Jusqu’à mes huiptante-sept.

Et j’sis bein qu’à ch’t’ âge là, étout,
Qu’ nou’ n’gabathe pas si vite –
Mais tchi pliaîsi d’pouver atteindre
La belle âge dé huiptante-huit!

J’éthais veu et fait dé si belles choses
Dépis qué j’ai ‘té veuve,
J’peux-t-i’ aver acouo d’bouon temps
Et patchi mes telles à huiptante-neuf?
P’T-ÊTRE!!

No comments: