Thursday 24 September 2015

Daniel, man fis

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Joan Tapley:

Here's today's text by our author of the month, Joan Tapley:

Daniel, man fis
sus l'air "The Londonderry Air"
Daniel, man fis, j'ai ouï la musique jouer
Dans la vallée et avaû les côtis;
L'êté est hors et toutes les flieurs s'êvannissent,
Il faut qué j'reste - va-t-en, Daniel, man fis!
Quand tu r'veindras dans la chaleu d'l'êté
Ou dans l'hivé éyou qu'la né èrlit,
Jé s'rai ichîn, assis à l'ombre au solé.
Èrveins, j' t'attends, jé t'aime, jé t'aime, Daniel, man fis.

Mais si tu r'veins quand toutes les flieurs s'êmortissent
Et qué j'sis hors, car mort peut-être qué j'sis,
Tu veindras vaie éyou qué j'sis entèrré
Et d'vant ma tombe arrête eune pause et prie.
Et j'les ouïthai, tes tendres pas, en d'ssus d' mé
Et mes pensées s'ront avec té, et pis
Met-té à g'nouors et dis-mé qué tu m'aimes bein
Et j'dormirai jusqu'à qu'tu m'joingnes, Daniel, man fis.

No comments: