Sunday 12 April 2015

Souôt'nîn

souôt'nîn - to support, sustain
  • împératif: souôtchein, souôt'nons, souôt'nez.
  • participes (présent, pâssé): souôt'nant, souôtînt (souôt'nu).
  • présent: j'souôtcheins, tu souôtcheins, i' souôtcheint, j'souôt'nons, ou souôt'nez, i' souôtcheinnent.
  • prétérite: j'souôtîns, tu souôtîns, i' souôtînt, j'souôtînmes, ou souôtîntes, i' souôtîntent.
  • împarfait: j'souôt'nais, tu souôt'nais, i' souôt'nait, j'souôt'nêmes, ou souôt'nêtes, i' souôt'naient
  • futur: j'souôtcheindrai, tu souôtcheindras, i' souôtcheindra, j'souôtcheindrons, ou souôtcheindrez, i' souôtcheindront
  • conditionnel: j'souôtcheindrais, tu souôtcheindrais, i' souôtcheindrait, j'souôtcheindrêmes, ou souôtcheindrêtes, i' souôtcheindraient
  • présent subjonctif: qué j'souôtcheinge (qué j'souôtcheinne)....
  • împarfait subjonctif: qué j'souôtînsse....

No comments: