Monday 3 March 2014

1959: Ph'lip a des crêpes

Ph'lip a des crêpes
Moussieu l'Editeu,

Hier au sé j'eut des crêpes pour man tais, un signe que la Merrienne tait d'bouonne humeu après s'n'avârie la s'maine pâssée quand, à cause de la grande tempête tchi s'êt-vit soudainement, quand je v'nais d'pendre san linge sûs la ligne, les blankets, les lincheurs, mes qu'minses et plusieurs articlyes du sex féminin dispathutes pour se distribué dans prèsque tous les coins d'la pâraisse.

Heureusement tout n'fut pas pérdu et, ayant ouï d'san malheur, ses filles, tch'y sont toutes mathiées et tch'ont pûs d'avis que d'faithe lûs lavage quand l'temps n'sert pas, sont v'nus à s'n'aide et ach'teu j'ai deux qu'minses ouèsque j'n'en avais qu'yunne et la Merrienne a tout ch'qui l'y faut, et pûs. La seule chose qu'ou r'grétte ch'est sa miyeuthe pathe de cauches et un corset qu'oulle avait accaté pour la vîsite de la Princésse y'a tchique temps eutes la malchance de s'trouvé parmi les grouaissilliers de yun d'nos amins tch'y rest à la Ville Bagot et par conséquent y n'taient bouon que pour le chiquetchi.

J'ai mentionné les crêpes, Moussieu, parsque ch'n'est qu'trais ou quatre fais pas an que la bouonnefemme m'en donne, sachant que je l's'aime hardi. Quand l'vent est dans l'Nord siez nous, chein tchi s'arrive trop souvent, y n'y'a pas d'fricots d'la sorte pour le pouôre Ph'lip.

Après qu'j'eut avalé uner doûzaine ou d'même de ses crêpes, la Merrienne, ayant veu que l's Etats siègent la s'maine tchi veint, m'dit qu'ou tait bein interessie dans l'dernié des sujets tch'y sont pout distchuté, ch'est-à-dithe, le tchéstchon que notre Frainque Le Boutillyi est pour pôsé au Président du Comité d'Agritchultuthe, au sujet des bêtes à la missis Gotel, et des raiponses que l'Député Baal s'en va donné. (...)

No comments: