Thursday 13 March 2014

J'restéthons en Jèrri

Chu texte à 'té transcrit d'eune pathe dé fielles dans la boêtée d'scrits qu'nou nos a bailli. S'lon eune note, la vèrsion Jèrriaise d'la chanson fut grée par Fraînque Le Maistre pouor eune pièche dé thiâtre par Stan Le Ruez.

This text has been transcribed from a couple of sheets in the box of playscripts we've been given. According to a note, this song was translated by Frank Le Maistre for a play by Stan Le Ruez.

J'restéthons en Jèrri
Sus la musique dé "My Happiness"
Nouos v'chîn ichîn touos les deux ensembl'ye
Et j'y restéthons tréjous;
Car jé n'chang'geons pon d'idée, danme pouor pèrsonne,
Ch'la n'nouos gêne danme pon du tout -
Car j'y restéthons tréjous.
Mais j'voudréthions bein saver eune pétite chose -
Pouortchi qu'y'a tant d'Jèrriais
Tchi lus en vont hors pays?
Y'en a au Canada, Australie et Nouvelle Zélande;
Mais comme deux et deux font quatre
J'sommes bein seux tchi r'veindront tous,
Dans chu chièr pétit pays parmi touos nous.
Pouor dé nous n'y'étha janmais eune pliaiche au monde tchi nouos plaît,
Qué d'êt' ichîn parmi vous, les vièrs Jèrriais.

No comments: