Tuesday 27 May 2014

1977: Les Mielles

George d'La Forge s'en d'mentit des Mielles en 1977:

George F. Le Feuvre took on the issue of Les Mielles in 1977:

Les Mielles
Man Doue d'la vie! Tchi train entouôrre Les Mielles, qué l's Angliais appellent La Baie d'St. Ouën. Comme j'vouos l'dîsais la s'maine pâssé, j'veins d'liéthe les gâzettes des deux dreins mais et y'en a hardi d'pâler, d'ches fanmeuses Mielles. A c'menchi, chein tchi m'frappe, sans doute, est tch'i' faut qu'nouos grosses têtes âgent payi sept ou huit mille louis à d's Angliais d'Angliétèrre pour lus dithe tchi faithe, quand autchun vièr Jèrriais d'St. Ouën peut lus dithe tchi en faithe pour rein! Ch'est d'tchitter à en faithe un dépôt pour les d'chets et la saleté d'l'Île, empêchi toute bâtithie tchelconque, empêchi la galopsie dé j'vaux à Dgi l'adèrt viyant qué v'la tchi dêtruit l'hèrbe et les flieurs sauvages tch'embellissent la contrée. Et pour la mème raîson, empèchi le stâtionnement d'motos à Dgi l'adèrt. Et pis laîssi Les Mielles ès soins d'la natuthe.

Pourtchi bâti eune fèrme "modèle" dans Les Mielles quand j'avons La Fèrme d's Êtats? acou idée d's Angliais d'Angliétèrre tchi n'connaîssent pon Jèrri comme les Jèrriais. Et j'avons-t-i' bésoin d'eune êtabl'ye à j'vaux là-bas, et eune êcole d'"équitation"? Sapresti! Est-ch' tchi'i' n'peuvent pon penser à laîssi un mio d'tèrrais trantchil et sujet à la bieauté d'la natuthe et l'laîssi paître ès coucous quand ch'est pour san bein et l'bein du publyi? Nou vait assez d'bouanne tèrre ichîn et là dans les canmpangnes et des côtis tchi soulaient êt' couvèrts dé belles heûsives patates tch'y sont, à paître ès coucous, et pèrsonne né pathaîssent lus en gêner d'nouos jours, mais Les Mielles? Ah! I' faut bâti d'ssus!

No comments: