Friday 8 May 2015

Quand Ph'lip plieuthit

En 1963, Ph'lip racontit eune mémouaithe d'la Libéthâtion en 1945:

From a 1963 article, a memory of Liberation in 1945:

Quand Ph'lip plieuthit

(...) Les Etats ont à ch'teu' à décider si le jour dé la Libéthâtion s'en va être célébrer lé onze dé mai, comme a 'té suggéthée par lé Sénateur Rumfitt, ou lé neuf, tch'est la vraie date. J'me r'souveins de bein des choses tchi s'arrivîtent chu jour-là, et quand j'vivrais jusqu'à chent ans, jamais j'oubliethais le son d'la clioche à trais heuthes quand j'tais en train de dêfoui avec une frouque des tigots dé brécolis dans d'la terre tchi 'tait duthe comme un rotchi. Au preumié son d'la clioche, j'pliantis la fichue frouque dans la têrre, et j'me mînt à plieuther. J'n'ai jamais yeu honte de chonna, Moussieu. (...)

4/3/1963

No comments: