Tuesday 7 December 2010

Not' Paradis d'Hivé - Winter Wonderland

Châque jour d'vant Noué j'bliodgons un cantique dé Noué en Jèrriais.
Every day until Christmas we're blogging a Jèrriais Christmas carol.

Jersey Tourism Fête dé Noué Jèrri 2008 Carol-service-2Not' Paradis d'Hivé
Winter Wonderland


Les clioches sonnent – les entend'-ous?
Dans les clios près d'siez-nous
Tout couvèrts dé né –
Nou dit qu'ch'est bé
Dé marchi dans not' paradis d'hivé.

Bein au liain sont les héthondes,
Liain dé chu nouvieau blianc monde.
Jé dithons ensembl'ye,
Jé rithons ensembl'ye
Ichîn dans not' paradis d'hivé.

Dans not' gardîn, j'allons faithe un bouanhomme
Dé né auve ses deux ièrs dé tchèrbon.
I' s'en va nos d'mander où'est qué j'allons,
Et j'allons dithe “Autchun bord” tout ensembl'ye.

Bein pus tard, touos êssoûffliés
Et assis près d'la fouée
À nos caûffer les dés,
J'dithons en jouaie
Qu' j'avons un vrai paradis d'hivé.

No comments: