Wednesday 17 August 2016

Lé Sèrmon sus la Montangne (10)



Tenth (and concluding) part of a Jèrriais version by Frank Le Maistre of the Sermon on the Mount (as published in the magazine The Pilot). Read by Geraint Jennings.
Les cheins tchi m'disent: Seigneu, Seigneu, n'entréthont pon tous dans l'rouoyaume des cieux; mais ch'tîn'na seulement y'entrétha tchi fait la volanté d'man Péthe tch'est dans les cieux.

Il y'en a bein des pièches tchi m'dithont chu jour-là: Seigneu, Seigneu, n'avons-je pas prophétisé en vouot' nom? N'avons-je pas cachi les démons en vouot' nom? et n'avons-je pas fait bein des mithacl'yes en vouot' nom ?

Et là j'lus dithai franchement: Jé n'vouos ai janmais connus; hors dé ma vaie, vous tchi faites des oeuvres d'innitchité.

Tout homme don tchi ouait ches patholes-chîn qué j'dis, et les pratique, s'sa compathé à un homme dé bouon sens, tch'a bâti sa maiethon sus l'rotchi;

Et quand les plyies vîntent, et les ravinnes d'ieau, et les vents soûfflyîtent sus chutte maiethon-là, ou n'tchit pon, pa'ce qu'oulle 'tait fondée sus l'rotchi.

Mais tout homme tchi ouait ches patholes-chîn qué j'dis, et n'les pratique pon, r'sembliétha à un homme sans bouon sens, tch'a bâti sa maiethon sus l'sablion;

Et quand les plyies vîntent, et les ravinnes d'ieau, et les vents soûfflyîtent sus chutte maiethon-là, ou tchit, et la ruinne en fut grande.

Et Jésû ayant finni touos ches discours, les peupl'yes 'taient êmèrvilyis d'sa doctrinne.

Car i' l's înstruîthait comme y'étant autorisé, et pas comme les scribes, ni comme les pharisiens.

No comments: