Tuesday 13 December 2011

Les bein bouonnes bêtes - The Friendly Beasts

Domenico Ghirlandaio - Adoration of the Shepherds (detail) - WGA08820
Les bein bouonnes bêtes
The Friendly Beasts

Jésû, not' Saûveux, l'Jour dé Noué,
dans eune vielle êtabl'ye i' fut né
auve les bein bouonnes bêtes à l'èrgarder:
Jésû, not' Saûveux, l'Jour dé Noué.

Mé, dit l'ânon ès longues ouothelles,
j'portis sa méthe, Mathie la belle
souos l'caud solé épis l's êtailes,
mé, dit l'ânon ès longues ouothelles.

Mé, dit la vaque couleu dé myi,
j'lî baillis man tro pouor lé couochi
épis man fain pouor s'n ouothilyi,
mé, dit la vaque couleu dé myi.

Mé, dit la brébis ès cônes corlées,
j'lî baillis d'ma laine pouor san blianket,
d'la laine pouor l'enfliuber au liet,
mé, dit la brébis ès cônes corlées.

Mé, dit la colombe, blianche coumme la né,
j'fis coucouroux pouor lé bèrchoter,
j'fînmes coucouroux, ma douoche et mé,
mé, dit la colombe, blianche coumme la né.

Les bein bouonnes bêtes, bénites et belles,
racontent châtcheune sén alibèle:
coumme dans l'êtabl'ye si néthe et vielle,
il' atchilyîtent Emmanuel.

Jésû, not' Saûveux, i' fut né
dans eune êtabl'ye lé Jour dé Noué,
auve les bein bouonnes bêtes à l'entouother:
Jésû, not' Saûveux, i' fut né.

No comments: