Friday 7 February 2014

1959: Une rude niet au Portinfé

Un but à propos d'Ph'lip et Merrienne dé d'dans Les Chroniques de Jersey du 3/1/1959:

Here's a topical snippet from a piece by Edward Le Brocq published in January 1959:
Une rude niet au Portinfé
La Merrienne sus l'plianchais

Mais, tchi temps! Hier, le Jour de l'An, lé solé brillait comme au mais d'Avri, et la Merrienne me dit que dans san gardin tout poussait. Les p'tits ouaisiaux chantaient à lûs câssé la gorge, et j'vit deux rouogegorges tchi 'taient à s'entre faithe la cârre. Mais agniet tout est changi.

Pour vos dithe, la Merrienne et mé j'avions yeu un mio d'brit en soupant, et quand j'ramontîmes pour nos couochi, j'vit bein vite qu'ou 'tait ocquo roupilleuse. Ou m'douônit l'dos, et s'mint aussi près du bord du liet comme ou pouvait. Dans les trais heuthes et d'mie il est v'nu une bouffée d'vent tch'a châtchit la maison, épis pûs tard est v'nu chu tremblyement d'têrre tch'a fliantchi la bouonnefemme tout san long sûs l'plianchais. Ou s'est minse à faithe des brais, et, Moussieu, jamais ou n'craithais la djobbe que j'ai yeu à la r'méttre au liet. Vlà tchi y'apprendra, la vieille tétoigne, de s'êloigni d'san bouonhomme quand j'allons nos couochi. J'veins justement d'l'y porté une tâsse de tais, et ou s'pliains ocquo, mais j'peux vais qu'ou n'a pas yeu grand ma. Et don, j'ai décidé d'vos êcrithe de bouonne heuthe, pour avé tchiquechose à faithe, car y n'fait pas d'temps d's'en allé d'hors. Il est vrai que j'pouôrrais allé traithe, mais une heuthe de pûs ou d'mains ne f'tha pas grand' difféthence à la quantité d'lait tchi portent dans lûs minséthablyes piéchots...

No comments: