Tuesday 22 March 2016

Un but d'la Bibl'ye - Bible snippet

Aniet ch'est l'Mardi Saint. Né v'chîn les vèrsets 1-5 du seizième chapitre d'la Bouonne Nouvelle s'lon Jean:

Today is Holy Tuesday. Here's John, chapter 16, vv 1-5:
"J'vos ai dit tout chennechîn à seule fîn qu'vot' fouai n'sait pon ravaûlée. Nou s'en va vos fliantchi hors des Salles d'Assembliées: véthe, v'là tchi veint l'temps qu'un châtchun tchi vos tueûtha craitha qu'il est à faithe lé travas du Bouôn Dgieu. Et nou f'tha d'même par cause qué nou n'a connu ni l'Péthe ni mé. J'vos ai dit tout chennechîn à seule fîn qué quand veindra chu temps-là, chein qué j'vos ai dit vos veindra à l'esprit. Jé n'vos ai pon dit chennechîn au c'menchement viyant qué j'tais acanté vous. Achteu j'sis pouor aller hors siez l'chein tchi m'a envyé, et n'y' pon d'entré vous tchi m'a d'mandé, 'Iou qu'tu vais don?'"

No comments: